Welcome

We are a Christian charity working to alleviate suffering and hardship in Ecuador since 2004.

LIAT works with La Fundación Vida en Abundancia, registered with MIES, number 2082, in the busy, fast growing city of Santo Domingo de Los Colorados, which lies just beneath the Andean  mountain range, three hours away from Quito, the capital. The aim of this work is to bring a better future  to needy families in Ecuador.

We aim to  bring new life and opportunities to  needy neighbourhoods through the love of God in 3 different projects: 

Skills for Life Programme for children with learning difficulties, aged 5-16 years

Hadassah Women's Project  for women & children at risk of abuse 

The LIAT logo, a monarch butterfly, symbolises “abundant life”.   The charity seeks to improve the lives of the poor and marginalised and to show the God’s great love and hope of a full, abundant life.


Bienvenido


Somos una fundación Cristiana trabajando para el alivio de sufrimiento y penuria en Ecuador desde el año 2004

LIAT trabaja con La Fundación Vida en Abundancia,  registrado en el MIES, número 2082 , en la ciudad de Santo Domingo de los Colorados, Ecuador, localizado debajo de los Andes, a tres horas de Quito, el capital.  El objetivo de esta labor es a traer un futuro mejor a familias en Ecuador.

El propósito es a traer  nueva vida y nuevas oportunidades a barrios necesitadas por medio del amor de Dios. Realizan tres proyectos:

Habilidades para la Vida es un proyecto para los niños y niñas con dificultades de aprendizaje con la edad de entre 5 y 16 años. 

El proyecto de Hadassah que es para mujeres y niños y niñas en riesgo de abuso domestico.  

Nuestro logo, una mariposa monarca , simboliza “la vida abundante ”.  La fundación tiene el proposito de mejorar las vidas de personas marginadas y de personas de pocos recursos economics y a mostrar el amor grande de Dios y la esperanza de una vida abundante.